hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت نهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت9

دانلود قسمت نهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت9

قسمت 9سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه 27 بهمن 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
 خلاصه  قسمت 8 سریال قورباغه

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «هر جنایت سه ضلع دارد. کسی که قربانی شده، کسی که جنایتکاره و کسی که بهشون نگاه می‌کنه.»
 
در این قسمت فلش‌بکی به بلندی هفت ماه زده می‌شود. وقتی که هم‌زمان با نقشه کشیدن‌های رامین و دوستانش برای سرقت از نوری، گروهی دیگر هم به رهبری شمس‌آبادی در پی سوء‌استفاده از او هستند. شمس‌آبادی مرد قدرتمندی است که همسر و بچه‌اش را در یک تصادف از دست داده است و بعد از به قتل رساندن ضارب خانواده‌اش به زندان افتاده و منتظر حکم اعدامش است.
  
شمس‌آبادی نوری را احضار می‌کند تا از او بخواهد کاری کند تا خانواده مقتول رضایت بدهند. معامله‌ای که طرف دیگرش تهدید جان نوری و خانواده و همه چیزش است. نوری، اما از اندک زمانی که دارد استفاده می‌کند و با آلوده کردن او به پودر مرموز بازی را به نفع خودش تغییر می‌دهد. شمس‌آبادی که آمده بود تا از زیر مجازات یک قتل فرار کند، حالا با اعتراف به قتل دو جوان دیگر پرونده‌ای سنگین‌تر هم پیدا می‌کند.



1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 9با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 9 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت9با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت9با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 9 با همه کیفیت ها


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد